Veliki servis obuhvaća izmjenu seta zupčastog remena kojeg je, zbog ograničenog vijeka trajanja, potrebno izmijeniti u propisanom intervalu. Zupčasti remen ima ulogu usklađivanja rada bregaste osovine i koljenastog vratila, a puknuće dotrajalog remena može prouzročiti veliku štetu na motoru. Uz izmjenu zupčastog remena važno je izmijeniti i remenicu alternatora, set klinastog (mikro ili kanalnog) remena, vodenu pumpu i antifriz.
Cijene i AKCIJA na veliki servis u Unitrade centrima
Od 24.1 do 24.2.2024. iskoristite akciju u Unitrade centrima s 20% popusta na dijelove za veliki servis. Iz ponude izdvajamo:
Navedene cijene su s uključenim dijelovima (set zupčastog remena, set mikro remena, vodena pumpa i antifriz) i ugradnjom. Popust se odnosi na dijelove velikog servisa za sve marke i modele vozila.
Bez obzira na isti model i marku vozila, cijene se mogu razlikovati zbog razlike u snazi motora, točnoj godini proizvodnje, kodnoj oznaci motora, i dr. Točnu cijenu velikog servisa za vaše vozilo je potrebno provjeriti prema broju šasije vozila. Za informaciju o cijeni velikog servisa za vaše vozilo ili rezervaciju termina servisa kontaktirajte najbliži Unitrade centar:
Adresa centra | Kontakt broj | Mail adresa |
---|---|---|
Bihać, Zagrebačka 57, Kamenica | 037/388-800 | bihac@unitrade.ba |
Čapljina, Tasovčići bb | 036/810-440 | capljina@unitrade.ba |
Gradiška, Put srpske vojske bb | 051/835-999 | gradiska@unitrade.ba |
Ivanica, Ivanica bb | 036/893-163 | ivanica@unitrade.ba |
Jajce, Mračaj bb | 030/654-009 | jajce@unitrade.ba |
Konjic, Kanjina br. 4 | 036/288-536 | konjic@unitrade.ba |
Ljubuški, Ulica hrvatskih kraljeva 23 | 039/832-385 | unitrade@unitrade.ba |
Ljubuški, Fra Nikole Ivankovića 20 | 039/830-466 | unitrade@unitrade.ba |
Mostar, Ortiješ 16 | 036/352-631 | mostar@unitrade.ba |
Orašje, Poduzetnička zona Dusine 11 | 031/712-122 | orasje@unitrade.ba |
Posušje, Put za Imotski bb | 039/682-003 | posusje@unitrade.ba |
Sarajevo, Pijačna 60C – Stup, Ilidža | 033/774-260 | sarajevo@unitrade.ba |
Stolac, Humska bb | 036/854-197 | stolac@unitrade.ba |
Široki Brijeg, Trnska cesta 117 | 039/704-556 | siroki@unitrade.ba |
Tuzla, Zvonka Cerića 19, Husino | 035/312-671 | tuzla@unitrade.ba |
Tešanj (Jelah), Rosulje 75 | 032/943-344 | tesanj@unitrade.ba |
Vitez, Donja Dubravica bb | 030/714-381 | vitez@unitrade.ba |
Zenica, Poslovna zona Zenica – 1 (Kapija 3 Željezare) | 032/222-600 | zenica@unitrade.ba |
Živinice, Donje Dubrave bb | 035/813-299 | zivinice@unitrade.ba |
Prednosti velikog servisa u Unitrade mreži servisa
Neke od prednosti koje ostvarujete su:
- značajna ušteda u odnosu na redovnu cijenu
- ugrađujemo isključivo dijelove kvalitete prve ugradnje, kao što su NTN SNR, SKF, Bosch, IKA Gebe, Dolz i Valvoline
- garancija na veliki servis od 2 godine ili 80 000 prijeđenih kilometara
- mogućnost plaćanja na rate (plaćanje kreditnim karticama svih većih banaka i kartičarskih kuća) uz popust od 15%
Interval zamjene zupčastog remena (velikog servisa)
Zbog mjera sigurnosti, svaki proizvođač automobila propisuje kada bi se trebao napraviti veliki servis, a najčešće se radi o 90.000 do 150.000 prijeđenih kilometara ili o određenom broju godinu ukoliko nije dostignuta kilometraža. Među novijim automobilima pojavljuju se i oni s preporukom zamjene zupčastog remena na većoj prijeđenoj kilometraži, koja može sezati čak i do 200.000 kilometara.
Naša preporuka je pridržavati se propisanih servisnih intervala jer se „ušteda“ po ovom pitanju može pretvoriti u veliku štetu. Ispod su navedeni intervali za neke od učestalijih vozila na našim cestama:
Model vozila | Godina proizvodnje | Predviđeni interval zamjene |
---|---|---|
Audi A3 (90 KS) | 1998. | 120.000 km |
Audi A4 (B8, 143 KS) | 2009. | 180.000 km |
Dacia Duster (1.5 dCi, 107 KS) | 2013. | 100.000 km/5 godina |
Ford Focus 1.6 TDCi | 2011. | 150.000 km |
Hyundai Tucson 2.0 CRDi (140 KS) | 2006. | 120.000 km/8 godina |
Peugeot 307 2.0 HDi | 2001. | 160.000 km |
Peugeot 308 1.6 HDi | 2008. | 180.000 km |
Renault Clio II 1.5 dCi | 2001. | 120.000 km |
Škoda Superb (3T) 2.0 TDi (170 KS) | 2009. | 150.000 km |
Volkswagen Golf 4 1.9 SDI | 1998. | 120.000 km |
Volkswagen Golf 5 1.9 TDI | 2003. | 120.000 km |
Volkswagen Passat B6 1.9 TDI | 2005. | 150.000 km |
Što podrazumijeva veliki servis?
Nema univerzalnog pravila oko toga što se mijenja pri velikom servisu. Navedeno zavisi ponajviše od vrste i tipa motora, ali i od drugih faktora, kao što su kvaliteta dijelova ugrađenih na prethodnim servisima, te način i uvjeti u kojima se auto vozi. Ako se radi o vozilu s zupčastim remenom, preporuka je da se mijenjaju sljedeće stavke:
- zupčasti remen
- klinasti (mikro) remen
- preporučena izmjena: remenica alternatora
- vodilice (klizači)
- španeri (natezači)
- vodena pumpa
- rashladna tekućina (antifriz)
Servis za vozila koja umjesto zupčastog remena imaju razvodni lanac se razlikuje. U ovom slučaju, potrebno je provjeriti je li lanac zategnut, a mijenja se tek po potrebi.
Važnost ugradnje kvalitetnih dijelova
Pri ugradnji dijelova, važno je obratiti pažnju na kvalitetu dijelova koji se ugrađuju. Promjena seta zupčastog remena i pratećih dijelova je skupa investicija, ali kako biste bili sigurni da nećete imati dodatnih ulaganja koristite dijelove kvalitete prve ugradnje (OEM dijelovi). Trošak popravka uslijed korištenja jeftine vodene pumpe ili zupčastog remena može biti višestruko veći od „uštede“ pri kupnji jeftinijih dijelova.
U našim centrima koristimo dijelove proizvođača kao što su NTN SNR, SKF, Bosch, IKA Gebe, Dolz i Valvoline, a uz dijelove kvalitete prve ugradnje dajemo i garanciju na veliki servis od 2 godine ili 80 000 prijeđenih kilometara.
„Uradi sam“ veliki servis?
Zamjenu zupčastog remena je potrebno prepustiti u ruke stručnjaka. Vrijeme u kojem stručna osoba može obaviti veliki servis je najmanje 4 sata, a kod nekih modela vozila čak 6 ili više sati. Uz iskustvo i znanje, zamjena podrazumijeva i korištenje posebnih alata (klinova) koji dijelove fiksiraju kako bi se remen mogao postaviti i zategnuti. Zbog loše urađene izmjene na motoru može nastati velika šteta pa čak i uništenje motora, te je stoga iznimno važno da iza urađenog posla stoji servis sa znanjem i reputacijom.